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Abschlussbedingungen

Peer Assessment

  1. Start a new forum entry by clicking on 'Neues Thema hinzufügen'.
  2. Attach your recorded picture description as an audio file
    (You have to download it first from this page: Describing and interpreting a picture)
  3. Listen to two recordings of your classmates and comment on them
    using my feedback scale & categories.
    (Hint: You can copy & paste the example below and edit it in your entry.)

Example:

  • intonation (+)
    (add some specific comment here)
  • individual sounds (0)
    (add some specific comment here)
  • range of vocabulary (-)
    (add some specific comment here)

My feedback scale:

(--)   -> needs strong improvement
(-)    -> substandard
(0)   -> average
(+)   -> well done
(++) -> very good

My feedback categories:

  • intonation (Def.: Zusammenwirken von Akzentuierung, Tonhöhenverlauf und Sprechpausen in der gesprochenen Sprache. Die Intonation eines Satzes ist wichtig für sein Verständnis: So kann man aus dem Aussagesatz „Hans kommt“ durch Frageintonation den Fragesatz „Hans kommt?“ machen. Falsche Intonation erzeugt Verwirrung!
  • individual sounds (z. B. Wie ist dein "th"?)
  • range of vocabulary (Wie reichhaltig ist dein verwendeter Wortschatz?)
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